Након оснивања Туристичке организације Блаце, први и прави изазов био је креирање визуелног идентитета установе. Иницијални задатак је да он осликава природне лепоте, историјско наслеђе, гостопримство, љубав и зачетак новог сегмента развоја овог краја.

Коначан изглед логотипа установе, као почетни корак у успостављању комуникације са јавношћу представља стилизовано срце, као знак љубави и гостопримства које народ овог краја пружа сваком посетиоцу.

Како је општина Блаце смештена у Топличкој котлини, између Копаоника и Јастрепца, то врх логотипа симболично представља ове две планине, као и реку Блаташницу која извире подно Јастрепца.

У централном делу лога се налази мамут, као најпознатија врста која симболизује праживотиње које милионима година леже у брдима, брежуљцима и стенама како у самом Блацу, тако и у Пребрези и околним селима. Мамут (тачније животињска врста мастодон као предак мамута) је ту да садашње и будуће генерације подсећа и опомиње на вредност и огроман потенцијал који лежи у открићима јединствених палеонтолошких налазишта у нашем крају.

Излазеће сунце симболише почетак развоја, за овај крај нове привредне гране – туризма, који поред пољопривреде представља стуб на коме се може градити будућност општине Блаце.